728 x 90
728 x 90
Bestlink baner

Матеріальна допомога для ФОПів та найманих застрахованих працівників, чия сфера діяльності потрапляє під закриття через карантин

Матеріальна допомога для ФОПів та найманих застрахованих працівників, чия сфера діяльності потрапляє під закриття через карантин

Від 14 по 31 грудня, українські підприємці та наймані застраховані працівники, які будуть змушені закритись через локдаун у січні, зможуть подати заявку на одноразову грошову допомогу від держави. Розмір допомоги становить – 8 тисяч гривень. Проєкт виплати матеріальної допомоги реалізується Мінцифри у партнерстві з Пенсійним фондом України, Міністерством соціальної політики України та Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Згідно з розрахунками, понад 1,6 млн. громадян України та фізичних осіб підприємців зможуть отримати допомогу за цією програмою, а її загальний обсяг становитиме майже 10 млрд грн. Виплати будуть здійснюватись із Фонду боротьби з коронавірусом.

Заяву на виплату одноразової допомоги підприємці та застраховані працівники можуть подавати до 31 грудня включно.  Подати заяву можна лише в електронній формі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Дія” або з використанням мобільного додатку “Дія”. Гроші автоматично будуть зараховані на особистий гривневий рахунок після перевірки даних.

Порядки і постанови, які ухвалив Уряд спрямовані на те, щоб підприємці отримали виплати ще перед запровадженням посиленого карантину. Одноразову грошову компенсацію у сумі 8 тисяч гривень підприємці отримають ще до кінця цього року.

Хто має право на допомогу ?

Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:

  • основний класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД) належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
  • середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис грн на місяць за ІІІ квартал;
  • найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.

ФОПи, якщо:

  • станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • займається діяльністю понад 3 місяці;
  • сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
  • якщо, ви не є одночасно найманим працівником.

Станом на 31 жовтня 2020 року отримувачі допомоги мають вказати  КВЕДи, як основні.

Алгоритм отримання послуги на порталі “Дія”

  • Потрібний кваліфікований електронний підпис для авторизації на порталі.
  • Зареєструватися або авторизуватися, якщо особа вже зареєстрована, в кабінеті громадянина на порталі “Дія” за допомогою електронного підпису або BankID.
  • У розділі “Послуги” вибрати “Одноразова матеріальна допомога ФОП і найманим працівникам”.
  • “Дія” автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
  • Необхідно підтвердити поточне місце роботи.
  • Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Важливо: отримати гроші можна тільки на особистий рахунок.
  • Перевірити і відправити заповнену заяву.
  • Чекайте повідомлення про зарахування виплати в банк.

Алгоритм отримання послуги у додатку “Дія”

  • Завантажити додаток “Дія”.
  • Авторизуватися в додатку через Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
  • У розділі “Послуги” натиснути “Отримати допомогу”.
  • “Дія” автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
  • Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Важливо: отримати гроші можна тільки на особистий рахунок.
  • Чекайте повідомлення про обробку заяви.
  • Заповнення заяви.

На отримання одноразової матеріальної допомоги не можуть претендувати застраховані працівники:

  • якщо після 31 жовтня 2020-го вид діяльності їхнього підприємства змінили на той, який не може працювати в період локдауну (випадки, коли вид діяльності навмисне змінюють заради виплат);
  • працюють за сумісництвом;
  • отримують середню зарплату вище за 30 тис. грн.

Фізичні особи підприємці, якщо:

  • офіційно працюють менше ніж три місяці;
  • платили за себе ЄСВ менше ніж три місяці;
  • які після 31 жовтня 2020-го змінили вид діяльності;
  • які є і найманими працівниками, і фізособами-підприємцями;
  • які вже припинили свою діяльність (закрилися).
Олександр
ADMINISTRATOR
PROFILE

Коментарі

Ваша адреса не публiкується. Обов'язковi поля помiченi *

Останні публікації